CHYBA: Platba neproběhla úspěšně

Mohly nastat 3 situace:

1. Zrušili jste platbu

Zrušili jste svojí objednávku a proces objednávky neproběhl správně. Popřípadě mohl nastat výpadek spojení s platební bránou.
Svojí objednávku můžete zadat ještě jednou zde:

 

Pokud by problémy přetrvávali, prosím, kontaktujte nás, aby jsme vše dali do pořádku (kontaktní údaje jsou na konci této stránky).

2. Platbu jste uhradili - úhradu vidíte ve vašem internet bankingu:

Vaše banka platbu dočasně zablokovala pro převod, který se uskuteční hned nasledujíci pracovní den. Vy však platbu vidíte ve vašem internet bankingu jako uhrazenou.

Pokud nastal tento případ, tak vás chci ujistit, že vše proběhlo v pořádku. Jen vaše banka neposílá úhrady okamžitě.

Jak postupovat v tomto případě?

Prosím, pošlete nám potvrzení o převodu na náš e-mail [email protected], aby jsme vaši platbu prověřili a ujistili se, že je vše v pořadku.

3. Platba neproběhla a na váš e-mail nepřišlo potvrzení objednávky:

Mohlo se stát, že na vaší kartě nemáte povoleny platby přes internet, nebo jste překročili limit pro denní platbu. V tom případě se přihlaste do svého internetového bankovnictví a změňte si dočasný limit pro platbu na internetu a objednávku opakujte. Odkaz na novou objednávku najdete výše.

Mějte pěkný den :)

Jiří Siber

Potřebujete poradit?

Zákaznická podpora

 +420 737 133 427

Napište nám